180
Historie klientów Każdy pyta o symbol Strenx® - Dionbilt Trailers

 

Zapisz się dzisiaj do naszego kwartalnego newslettera Special Steels
i otrzymuj najnowsze informacje o stalach konstrukcyjnych Strenx®

 

Zaprenumeruj newsletter

Każdy pyta o symbol Strenx® - Dionbilt Trailers

Dionbilt Trailers, partner My Inner Strenx® z siedzibą w Grandview, Washington, USA, produkuje indywidualnie projektowane przyczepy dla klientów w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. W ofercie firmy znajdują się lekkie podwozia stosowane w przyczepach do przewozu kontenerów oceanicznych. 

Wyzwanie - wygląd i czas przygotowania

Dionbilt wcześniej używał materiału T-1 do produkcji lekkich podwozi. Materiał ten nie był wystarczająco czysty, co oznaczało wiele godzin wstępnej obróbki. Co więcej, materiał był też pofałdowany, przez co trudno było go pomalować i uzyskać dobry profesjonalny wygląd.

Rozwiązanie—Strenx® 100

Teraz Dionbilt stosuje stal Strenx® 100 dla całej ramy z wyjątkiem przednich i tylnych belek poprzecznych.

Korzyści - czyste, lżejsze i lepsze podwozia

Według tego, co mówi właściciel Branden Dion, Strenx® to bardzo czysty materiał oszczędzający wiele godzin wstępnej pracy. “Teraz malowanie przebiega na całkowicie nowym poziomie profesjonalizmu,” mówi Dion. Mamy klientów, którzy chcą pokryć swoje ciężarówki metaliczną farbą. W przeszłości materiał byłby pofałdowany lub ziarnisty, a teraz wygląda gładko i błyszcząco.”

Plus podwozie jest lepsze i lżejsze. “Uważam, że program z symbolem Strenx® jest chwytliwy,” mówi Branden. “Nasi obecni klienci dzielą się z nowymi informacjami o tym, że nowe podwozia - produkowane w ciągu ostatnich trzech lat - są lepsze i lżejsze. Jeśli potencjalny klient nie chce kupić podwozia bez naklejki, wówczas wiadomo, że program się sprawdza. Jestem szczęśliwy, że Dionbilt jest znany klientom ze względu na ramy Strenx®!”