Teraz Dionbilt stosuje stal Strenx® 100 dla całej ramy z wyjątkiem przednich i tylnych belek poprzecznych.
Według tego, co mówi właściciel Branden Dion, Strenx® to bardzo czysty materiał oszczędzający wiele godzin wstępnej pracy. “Teraz malowanie przebiega na całkowicie nowym poziomie profesjonalizmu,” mówi Dion. Mamy klientów, którzy chcą pokryć swoje ciężarówki metaliczną farbą. W przeszłości materiał byłby pofałdowany lub ziarnisty, a teraz wygląda gładko i błyszcząco.”
Plus podwozie jest lepsze i lżejsze. “Uważam, że program z symbolem Strenx® jest chwytliwy,” mówi Branden. “Nasi obecni klienci dzielą się z nowymi informacjami o tym, że nowe podwozia - produkowane w ciągu ostatnich trzech lat - są lepsze i lżejsze. Jeśli potencjalny klient nie chce kupić podwozia bez naklejki, wówczas wiadomo, że program się sprawdza. Jestem szczęśliwy, że Dionbilt jest znany klientom ze względu na ramy Strenx®!”