180
Historie klientów Hardox® przyczynia się do podziemnej rewolucji w układaniu rur

 
Subscribe today to the quarterly Special steels newsletter
and receive the latest news about Hardox® wear plate

 

Subscribe to newsletter

Hardox® przyczynia się do podziemnej rewolucji w układaniu rur

Corazza, wiodący producent sprzętu do robót ziemnych, górniczych, rozbiórkowych i w kamieniołomach, musiała rozwiązać problem klienta dotyczący stabilności podczas układania rur pod ziemią. Corazza i SSAB usiadły wspólnie i opracowały ekscytującą innowację.

Wyzwanie

Włoska firma znana jest ze swej jakości, wiedzy technicznej, elastyczności projektów i krótkich terminów produkcji. Zaangażowana w rozwój produktów, nieustannie pracuje nad innowacyjnymi standardami dla czerpaków koparek, kruszarek, mini-koparek i nożyc.

Rozwiązanie

Zobacz Speedy Pipe, wynik bliskiej współpracy między Corazza i SSAB. Wykonana z bardzo mocnej i trwałej stali Hardox® 400, nowa rura była rozwiązaniem zapewniającym stabilność.

Dzięki wysokiej jakości Hardox® 400, podnośnik Speedy Pipe z Corazza jest maksymalnie wytrzymały, mocny i trwały. Speedy Pipe może być dołączany do koparek ważących od 5 do 60 ton o nośności od 1.5 do 8 ton.

Rozwiązuje problem stabilności, oferuje maksymalne bezpieczeństwo pracy i eliminuje potrzebę robót na ziemi i w wykopach. Oznacza to, że czas wykonania pracy skraca się o 50% - wymierna korzyść, której nie może zaoferować żaden konkurent.

W ciągu ostatnich pięciu lat, ilość stali Hardox® nabyta przez Corazza uległa podwojeniu. Do różnych zastosowań używana jest cała paleta produktów Hardox®, w grubościach od 6 do 100 mm.

Emanuele Loperfido, kierownik sprzedaży w Corazza, mówi: “Dzięki Hardox® nasza marka jest znana na całym świecie. Gdyby to ode mnie zależało, wszystko byłoby wykonane z Hardox®!"

Korzyści dla klienta

  • Czas robocizny zredukowany o 50%
  • Rozwiązanie problemów ze stabilnością oraz zwiększenie bezpieczeństwa w miejscu pracy
  • Firma uzyskała nowy produkt, nową działalność i globalną rozpoznawalność marki