180
Aktualności Firma Istrail dołącza do programu Hardox In My Body
19 lipca, 2016 11:33 CET

Firma Istrail dołącza do programu Hardox In My Body

Kolejnym partnerem programu Hardox In My Body (HIMB) jest firma Istrail Sp. z o.o. z Golubia-Dobrzynia. Program marki SSAB adresowany jest do producentów, którzy wykorzystują trudnościeralną stal Hardox w konstrukcjach swoich produktów takich jak kontenery, zabudowy wywrotek, przyczepy, maszyny rolnicze lub sprzęt do robót ziemnych.

Kolejnym partnerem programu Hardox In My Body (HIMB) jest firma Istrail Sp. z o.o. z Golubia-Dobrzynia. Program marki SSAB adresowany jest do producentów, którzy wykorzystują trudnościeralną stal Hardox w konstrukcjach swoich produktów takich jak kontenery, zabudowy wywrotek, przyczepy, maszyny rolnicze lub sprzęt do robót ziemnych.

Firma Istrail należy do norweskiej grupy Istrail i jest jednym z czołowych producentów naczep, przyczep, przyczep specjalistycznych i zabudów. Polska spółka istnieje od 2003 roku i zatrudnia około 190 pracowników. Obecnie połowę produkcji stanowią zabudowy wywrotek, przeznaczone dla klientów z całej Europy. Główny rynek zbytu stanowi Norwegia, poza tym produkty Istrail trafiają też do odbiorców w Szwecji, Holandii, Rosji i na Ukrainie.

Od kilku lat Istrail z powodzeniem stosuje wysokowytrzymałe i trudnościeralne stale SSAB, które przyczyniły się do zwiększenia wydajności produkcji, zwłaszcza w przypadku rozwiązań zabudów wykonywanych na indywidualne zamówienie klientów. Uczestnictwo w programie HIMB to szansa dla obu stron na dalszy rozwój współpracy. Certyfikat przystąpienia do programu SSAB firma Istrail odebrała w czerwcu br. podczas dorocznego spotkania Steel Day organizowanego przez SSAB Poland.

„Zdecydowaliśmy się na udział w programie HIMB SSAB, ponieważ pozwoli nam to na uwidocznienie materiału, z jakiego wykonana jest skrzynia wywrotki na rynkach wschodnich, gdzie nasza marka nie jest jeszcze znana. W szczególności na tych rynkach, które dobrze znają już stal Hardox. Nasze oczekiwania związane z uczestnictwem w programie wiążą się też ze wsparciem marketingowym, np. materiałami marketingowymi SSAB czy wsparciem podczas imprez targowych”, mówi Radosław Jurkiewicz, Sales Manager z Istrail Sp. z o.o.

Na zdjęciu od lewej: Katarzyna Kusza (Marketing Manager, SSAB), Łukasz Piechal (ASM, SSAB), Andrzej Podolak (Dyrektor zarządzający, Istrail), Radosław Jurkiewicz (Kierownik sprzedaży, Istrail) 


Więcej informacji na temat firmy Istrail znajduje się na stronie www. istrail.com.
Więcej informacji na temat programu Hardox in My Body znajduje się tutaj