Globalny Portal Klientów SSAB

Portal Klientów stanowi cyfrowe centrum, w którym klienci mogą zarządzać swoją współpracą z SSAB i znaleźć potrzebne informacje w prosty i efektywny sposób.

W portalu możesz śledzić swoje zamówienia, szukać materiałów magazynowych lub potwierdzać dostępność towarów magazynowych bezpośrednio ze swoim przedstawicielem handlowym SSAB. Dodatkowo, możesz wyszukać i pobrać certyfikaty materiałowe związane z Twoimi zamówieniami.

Nieustannie pracujemy nad poprawą funkcjonalności portalu, poszerzając dostępne opcje o wyszukiwanie potwierdzeń zamówień, faktur i dokumentów transportowych.


Financial informations

Jak zacząć korzystanie z Portalu Klientów

Jeśli jesteś już klientem SSAB, skontaktuj się ze swoim przedstawicielem handlowym, który pomoże z ustawieniami konta użytkownika.

Jeśli jesteś nowym klientem SSAB i nie znasz jeszcze swojego przedstawiciela handlowego, możesz zarejestrować się jako użytkownik do wersji portalu wymagającej logowania. Formularz rejestracyjny znajduje się na stronie logowania Portalu Klientów.

Mamy nadzieję, że spodoba się Tobie nasza globalna cyfrowa platforma!

Extranet SSAB

Portal Klientów SSAB

Lepszy sposób na zarządzanie Twoją współpracą z SSAB! Znajdź dostępne towary magazynowe w pobliżu Ciebie i potwierdź ich dostępność u przedstawiciela handlowego SSAB bezpośrednio w portalu. Możesz tu również znaleźć i pobrać certyfikaty materiałowe związane z Twoimi zamówieniami.

Jeśli jesteś nowym klientem SSAB i interesuje Cię nasza oferta w Twoim regionie, możesz uzyskać dostęp do wersji naszego Portalu Klientów wymagającej uprzedniej rejestracji na stronie logowania.

Certyfikaty materiałowe

Szukaj i pobieraj certyfikaty materiałowe związane z Twoimi dostawami z hut i centrów serwisowych.

Usługa ta obejmuje certyfikaty dla dostaw z fińskich hut oraz centrów serwisowych stali w Finlandii, Polsce, Rosji i Turcji.
Jeśli nie posiadasz konta użytkownika, zarejestruj się tutaj.